Giago Valpolicella Ripasso DOC Damoli 2016 0,75 + doprava nad 2.000,-Kč ZDARMA

  OBLAST PRODUKCE: Oblast Jago (200 m n. m.), Mazzano (400 m n. m.) u města Negrar, oblast Valpolicella Classica.

   HROZNO: 33 % Corvina, 33 % Corvinone, 33 % Rondinella.

Dostupnost Skladem
539 Kč
Giago Valpolicella Ripasso DOC Damoli 2016 0,75 + doprava nad 2.000,-Kč ZDARMA
italské červené víno Giago Valpolicella Ripasso DOC z vinařství Damoli 2016 0,75l
Novinka

  VINIFIKACE A ZRÁNÍ: Víno vyrobené z vyvážené směsí odrůd Corviny Veronese, Rondinelly a Molinary, které pocházejí z vinohradů v kopcích u Campione položených až 400 m n.m. Hrozny jsou sklízeny ručně během měsíce října. Později jsou lisovány a výlisky jsou vloženy do nerezových nádrží, kde probíhá kvašení při 25-28°C po dobu 10-12 dní. Víno zraje přibližně čtyři měsíce a je vyráběno metodou zvanou Ripasso.

     CHARAKTERISTIKA: Má rubínově červenou barvu s chutí zralého ovoce převážně třešní a švestek a koření. Na patře je suché, teplé, měkké a plné se zaoblenými tříslovinami. 

   DOPORUČENÍ K PODÁVÁNÍ: Vhodné k předkrmům a masovým pokrmům.

 

   TEPLOTA PODÁVÁNÍ: Doporučená teplota podávání je mezi 15-18°C.

percent-vector-icon-black-white-finance-illustration-outline-linear-eps-107449183 OBSAH ALKOHOLU: 15 % obj. 

lahev  OBSAH LAHVE: 0,75l

Doplňkové parametry

Kategorie: Červená italská vína
Obsah cukru: Suché

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:

n_logo

damoli-winery-pagus

Malé rodinné vinařství Damoli, které se znovuzrodilo před několika lety po přestávce trvající dvě desetiletí, se nachází v oblasti Valpolicella, která je známá převážně svými úrodnými vinicemi, díky kterým vzniklo víno Amarone.

Rodina žije již od roku 1623 v Jago, v oblasti Negrar, kde se intenzivně stará o vinice. V tomto rodinném vinařství pracuje celá rodina. Otec, Bruno Damoli, je majitelem a odborníkem ve vinařství, syn, Daniele Damoli, pracuje jako enolog a vinař a Lara Damoli odpovídá za komunikaci se zákazníky a odběrateli a marketing.

Vinařství vyrábí jen velmi malé množství vín s důrazem na kvalitu, a to: